Followers

Tuesday, July 3, 2012

Asfour

Salam alaykum.

Day 1

Bangun tido pukul 9, nak gerak pukul 10. Niceeee! Kalau aku lelaki takpe lah, tak payah iron tudung, tak payah nak betulkan tudung senget blablablaaa.

Penat bak hang nak pegi sana. Almost 2 hours. Dr Sabi' naik tramco pegi Ramsis. Dr Ramsis naik metro pegi Shoubra. Then ambik cab pegi Asfour. Dah nama pun summer, confirm laa panas tahap tak boleh nak cerita kat orangggg, kena cuba datang sini dulu!

Sampai sana aku telan air liur je. Nak beli tak mampu. Sobs sobs.

Tapi macam tak aci lah aku telan air liur sensorang, meh telan air liur sama sama :P









Sampai sana je ramai kemain budak Malaysia. Aku ingat diorang buat lawatan sambil belajar ke apa sbb semua tengah pegang pen n kertas, rupa-rupanya kalau nak beli, kena tulis kod atas kertas yang dia sediakan then bagi kat kaunter. Bayar kat situ, ambik barang kat luar. Makanya, aku pun turut serta jadi budak-lawatan-sambil-belajar.

1 comment: